Tuesday, 25 December 2012

pagi yang indah

selamat pagi..

gambar sekadar hiasan
mulakan hari ini dengan ceria....hari nie nk citer pasal ape yg jadi 2 ke 3hari lepas...alkisah ye....g satu tempat tu...so nampak la banyak sangat bear...sampai mata nie rabun...padahal ain nie bukan peminat bear2 nie....oh myGod...dah kenapa hati jadi macam nie??minat bear la benda kiut2 la..rupe ya bear nie banyak jenis dan macam2 warne pelik..so fun bila tengok je bear warne purple.mata ye pun comel.kulit bear tu pun lembut...WOW..tak taw nak cakap pe masa tu...hehehe..nak beli rase malu lak macam budak2..lagi pun mase tu g tempat tu dengan abang ain..so malu la kat dia...segan.hehhe.. then ain malu kot sebab ain rase ain nie dah dewasa..hehhehe..perasaan matang la lak...whatever la..yang pasti ye..bear tu comel,...xpela tu morning story ain...hehhehe..ape pun ain bagi puisi pagi yang indah....

Kurasakan hangat indahnya sang mentari
membangunkanku dari tidur yang lelap ini
Sinarmu yang terang mulai memasuki mata
dan mengusirku dari alam mimpi

pagi nie macam biase subuh pun pkul 7pg..hheehehe...terlewat lg..hari2 cuti nie memang macam nie la perangai ain...tambah2 lak musim hujan...tapi pagi nie ujan kejap je...then keluar dah mentari indah...bangun je pagi nie..tengok2 semua dah keluar...hanya mak setia menemani..hehheeh..borak2 dulu dengan mak...mak citer pasal dia mengigau..heheh...sebenar ye not fun but ksian kat mak...sebenar ye mak tension dengan penyakit nya...then sampai tido pun asyik mengigau je...bila pikir balik kita yang muda nie kena teman orANG tua kita....


No comments:

Post a Comment