Monday, 24 December 2012

cintaku1

hampir seminggu diserang gastrik.sambil demam sekali...dah kenapa ain nie jadi macam nie...so today i will continous story cintaku1...hehehee..cinta la sangat.. i am believe cinta itu mampu membahagia kan kita semua..cinta terhadap makabah..family...cinta kepada kekasih...
sekadar hiasan menciutkn hati
dalam kisah percintaan hidup ak..si dia sekarang adalah yang ke3...hehhehehe..sory ain mention it....but im happy with it...si dia terkehel bahu...si dia cakap terharu sgt dapat awek ambil berat...Normal la tgh sayang kan mesti nak amek taw pasal orang kita sayang..hhehehe.. but im truly love u...hehhee...nape la ain sangkut ng dia?sedang kan skali je jupe...tapi xpela kadang2 cinta tu xkenal rupa...hehhehe bercakap pasal rupe kan hehehhe...kalo di ikut kan  ain lagi tinggi dari dia,...xpe la i okay...heheheh..sbb sblum nie ex dlu2 pun smua hmpir nk tinggi ain...xde lagi la yang lagi tinggi dari ain..xpe la ain suke ...makcaik pakcik selalu cakap kalo nikah dengan orang yang lagi rendah dari kita MURAH REZEKI...hehehe xpe la bia berbadan sontot asal akal xsontot...hehehhe...lepas je couple..ain ng dia wt satu benda...setiap kali lum tido selalu berdoa minta dimurahkn rezeki, di lapangkan dada,berkati setiap pjalan hidup nie dan restui lah cinta kita...hhhehehe...(citer puye citer nie..cinta nie blh la kekal ye nth kemana..berdoa je la..setiap insan mempunyai jodoh sendiri)
setiap doa dimohon selalu akan dimakbul..INSYALLAH

No comments:

Post a Comment